În cei 5 ani de când am început acest proiect am adunat aproape 1 milion și jumătate de pași făcuți prin munții țării noastre. Cei mai frumoși pași, așa i-am numi, pentru că fiecare dintre ei au contribuit la toate imaginile și experiențele din proiect.
Mesajul #FiecarePasContează, așa cum se numește noua campanie PENNY, e un adevăr, la fel ca în viață, și atunci când ești într-o drumeție pe munte. Începi cu entuziasm, iar pe măsură ce traseul devine mai greu ai impresia că nu mai ajungi în vârf ori unde ți-ai propus să fie destinația. Te încurajezi să mai faci un pas, să mai mergi până la următorul marcaj, să îți aduni toată puterea și să treci peste panta care parcă ți-a luat tot suflul.
Toți pașii făcuți mai ușor sau mai greu devin apoi motivul pentru care poți trăia toată bucuria și satisfacția din momentul în care reușești să acolo unde ți-ai propus.
Am acceptat cu bucurie să fim parte din campania #FiecarePasContează prin care PENNY încurajează stilul de viață sănătos. Mecanismul campaniei este foarte simplu: fiecare 20.000 de pași înregistrați în aplicația parteneră Walk15 se pot transforma într-o reducere de 20% la o selecție de produse din categoria fructe și legume. Procesul e unul intuitiv. În Walk15 alegi să transformi punctele în cod de reducere, iar la casa de marcat vei scana acest cod, alături de cardul digital de client PENNY. Și asta-i tot.
Până acum au fost transformați 220.164.000 de pași și au fost realizate 11.010 de tranzacții.
Bucegii la început de iarnă
Drumeție în Moieciu de Sus până la punctul de belvedere
Noi am ales să marcăm primii 20.000 de pași transformați în aplicație printr-o drumeție în care să surprindem spectacolul trecerii dintre toamnă și iarnă într-un mod sigur. Pe creste vântul era foarte puternic și era pericol de furtuni, însă la poalele muntelui se puteau surprinde într-un mod inedit efectele vremii capricioase dintre cele două anotimpuri.
Așa că am urcat într-un loc de unde să putem vedea în siguranță acest spectacol. Am pornit pe traseu cu câteva minute înainte de răsărit, din Cheia (culoarul Rucăr-Bran), și în aproape o oră am ajuns în punctul din care am fotografiat și filmat peisajele pe care le puteți vedea. Locul se numește Belvedere Moieciu de Sus și se poate ajunge în orice perioadă a anului, chiar și cu cei mici. Priveliștea către Munții Bucegi este, într-adevăr, una foarte frumoasă.
Dus-întors, plus alte mici ocoluri pe traseu pentru surprins peisajele, am contabilizat primii 15.000 de pași. De aici până la cei 20.000 n-a mai fost decât un pic, iar a doua zi dimineața am și testat în magazinul PENNY de lângă casă întreg procesul. E bine de știut că voucherul activat în aplicația Walk15 e valabil 30 de minute, iar în baza lui se pot cumpăra maxim 5kg din produsul ales. Eu unul am folosit primele vouchere generate pentru câteva fructe proaspete. Dacă aveți mai mulți pași adunați, puteți genera mai multe vouchere, pentru mai multe produse. Spre exemplu, săptămâna trecută am adunat mai bine de 65.000. Fiind iubitori ai mersului în natură și ai muntelui, nu putem decât să ne bucurăm de fiecare astfel de proiect care încurajează, fiecare în felul său, un stil de viață mai sănătos.
Dacă și tu mergi pe munte, ai să vezi că sunt șanse mari ca cei 20.000 de pași să îi faci într-o singură tură. De curând am urcat în Masivul Cozia cu pornire de la Mănăstirea Stânișoara, iar tura am încheiat-o cu 21.000 de pași. Cu puțin timp înainte, tura din Buila-Vânturarița ne-a adus alți 24.000 de pași.
Și fiecare dintre acești pași au stat la baza bucuriei pe care natura și muntele ți-o oferă de fiecare dată. Încheiem cu filmul care arată un fragment din spectacolul pe care l-au făcut norii și pe care l-ați putut vedea și în fotografiile de mai sus.
#FiecarePasContează
(P) – PENNY Romania x Zbor peste Munții României